pondělí 8. října 2012

anglické knižky (English books)

V našej detskej knižnici sa nachádza naozaj veľa anglických knižiek. Ani neviem ako som sa dostala k vydavateľstvu Priddy books, ale jeho ponuka ma naozaj oslovila. V ich ponuke nájdete knižky či už látkové, klasické prvé knižky s hrubými stranami alebo knižky pre väčšie deti.
Páči sa mi, že medzi knižkami pre najmenších nájdete tzv. dotykové - kde časť obrázku psíka tvorí akože "srsť" alebo knižky z takého materiálu, že deti do nich môžu písať a potom to opakovane môžu zmazať. Knižky sú venované klasickým detským témam: od prvých obrázkov zvierat, cez autá, farby až po písmená.
 





2 komentáře:

  1. ha, tu prvni mam z vanocnich slev v marks and spencer, za super 77 kc ,) junior ji ma moc rad ,) skoda, ze nemeli i ty auta, urcite by mely taky uspech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja ich kupujem z Anglicka ako secondhand knizky a su skvele vsetky :-)

      Vymazat