pátek 25. ledna 2013

Puzzle

Nielen knihy, ale aj hračky, hry, ktoré moji chalani zdedili po mne alebo mojich súrodencoch, sú veľmi obľúbené. Rovnako je to aj v prípade puzzle. Predovšetkým moja sestra (momentálne stavia 13000 puzzle ehm ehm....:-), ale aj ja puzzle obľubujeme. V súčanosti nájdete v obchodoch milión rozličných druhov, od rôznych tvarov, počtu, obrázkov. Ale nejak mi chýbajú pekné obrázky hlavne pri tých viacpočetnejších, ktoré by však boli vhodné pre deti. (Taktiež nepochopím, prečo nájdete obázky koňa pri mesačnom svite na 1000 kúskoch...ale asi nie som cieľová skupina:-)) Ja si spomínam na UNICEF puzzle, ktoré sme doma mali a ktoré som mala a mám veľmi rada...Poznáte ich? :-)
(Ospravedlňujem sa za zníženú kvalitu fotiek, ale sťahovala som z netu, nemám ich momentálne doma....)




 via






Žádné komentáře:

Okomentovat